Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků Pivovaru ZUBR a.s.
Autor: Spáčilová, Lucie
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dat získaných od odběratelů a navržení určitých opatření a doporučení. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu CRM (Customer Relati-onship Management), je to hlavní pojem péče o zákazníka a marketingového výzkumu. Marketingový výzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro vytváření pevných vztahů Pivovaru Zubr se svými odběrateli. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2144
Datum: 2006-05-19
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4115


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
spáčilová_2006_bp.pdfZablokované 2.176Mb PDF Zobrazit/otevřít
spáčilová_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
spáčilová_2006_op.pdf 576.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet