Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami učení
Autor: Bezrouková, Silvie
Vedoucí: Mühlpachr, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na problematiku inkluzivního vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. V teoretické části se věnuji analýze specifických poruch učení, sociálním aspektům dětí s touto poruchou a systému poradenských služeb. V části empirické jsou zjišťovány postoje učitelů k inkluzivně vzdělávaným žákům se specifickými poruchami učení. Na základě informací od pedagogů a rodičů, zjištěných z dotazníkového šetření, je provedena komparace vybraných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21543
Datum: 2011-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 28876


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bezrouková_2013_dp.pdf 1.816Mb PDF Zobrazit/otevřít
bezrouková_2013_vp.doc 29.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bezrouková_2013_op.doc 36Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet