Autoregulace u dětí předškolního věku v alternativním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Autoregulace u dětí předškolního věku v alternativním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Autoregulace u dětí předškolního věku v alternativním vzdělávání
Autor: Musilová, Petra
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou autoregulace u dětí předškolního věku. Teoretická část objasňuje autoregulaci a s ní související pojmy (jáství, motivaci, vůli, emoce, metakognice), zmiňuje také některé teorie autoregulace. Dále se teoretická část zabývá charakteristikou dětí v předškolním věku, jejich vnímáním, pozorností, pamětí, myšlením a socializací. Závěr teoretické části je věnován alternativnímu vzdělávání. Konkrétně se zaměřuje na Montessori pedagogiku. Cílem praktické části je prostřednictvím testování zjistit míru autoregulace u dětí předškolního věku se zaměřením na rozdíly mezi dětmi procházející Montessori vzděláváním a dětmi z tradiční mateřské školy. Zjištěnou míru autoregulace dále porovnávám se znalostmi dětí, které se týkají běžného života.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21546
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32158


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
musilová_2013_dp.pdf 6.902Mb PDF Zobrazit/otevřít
musilová_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
musilová_2013_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet