Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vybraných komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s.r.o.
Autor: Žoch, Michal
Vedoucí: Krenar, Petr
Abstrakt: Cílem bakalářská práce je zpracování návrhu optimálního nasazení komunikačních aktivit ve firmě TONDACH Česká republika, s. r. o za účelem jejich zefektivnění a podpory marketingové komunikace v dané společnosti. V teoretické části jsou popsána východiska, která úzce souvisí s problematikou práce. V praktické části je nejprve krátce představena společnost TONDACH, Česká republika, s.r.o. a dále jsou provedeny analýzy hodnotící současný stav vybraných komunikačních aktivit v této společnosti. Na základě vyhodnocení získaných dat je formulován návrh ke zlepšení dosavadní situace. V závěru práce je shrnut cíl práce a nástin možných rizik a opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21736
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 28006


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žoch_2012_bp.pdf 1.961Mb PDF Zobrazit/otevřít
žoch_2012_vp.pdf 804.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
žoch_2012_op.pdf 416.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet