Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.
Autor: Ščevková, Soňa
Vedoucí: Briš, Petr
Abstrakt: Témou tejto bakalárskej práce je ?Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o. ? Spoločnosť má dlhoročnú tradíciu vo výrobe medicínskej techniky. Momen-tálne je nosným programom spoločnosti výroba stomatologickej techniky. V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky týkajúce sa systému riadenia kvality. Ďalej je tu načrtnutá problematika spokojnosti zákazníkov a jej hodnotenie. V praktickej časti je popísaný systém riadenia kvality spoločnosti Chirana-Dental s.r.o V nasledujúcej časti sú vyhodnotené dotazníky týkajúce sa hodnotenia spokojnosti zákazníkov. Na záver sú uvedené možnosti zlepšenia súčasného stavu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21747
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Řízení výroby a kvality
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24704


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ščevková_2012_bp.pdf 5.257Mb PDF Zobrazit/otevřít
ščevková_2012_vp.pdf 688.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
ščevková_2012_op.pdf 615.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet