Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o.
Autor: Skalická, Markéta
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav v oblasti marketingové komunikace ve společnosti XY a navrhnout nové možnosti jejího použití. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a B2B trhů. Praktická část se dále zabývá charakteristikou společnosti, analýzou používaných komunikačních kanálů, SWOT analýzou, Porterovou analýzou, kvalitativním výzkumem a v závěru navržením doporučení pro společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/21842
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 24321


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skalická_2012_bp.pdf 1.023Mb PDF Zobrazit/otevřít
skalická_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
skalická_2012_op.pdf 821.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet