Internetový marketing centra pro redukci nadváhy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetový marketing centra pro redukci nadváhy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetový marketing centra pro redukci nadváhy
Autor: Mitrengová, Nela
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Práce se zabývá tématem internetového marketingu malé firmy poskytující programy redukce nadváhy. Zaměřuje se zejména na optimalizaci jejího webu pro vyhledávače a jeho zpřehlednění, s čímž souvisí analýza a návrh klíčových slov, analýza pohybu návštěvníků na stránkách včetně pohybů myší a analýza zpětných odkazů, v projektové části na základě toho navrhuji změnu struktury webových stránek, optimalizaci jednotlivých stránek na zvolená klíčová slova a strategii link buildingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22009
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26434


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mitrengová_2012_dp.pdf 3.278Mb PDF Zobrazit/otevřít
mitrengová_2012_vp.doc 171Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mitrengová_2012_op.pdf 221.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet