Analýza propagace podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza propagace podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza propagace podniku
Autor: Sedláčková, Tereza
Vedoucí: Šefčík, Vladimír
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace v daném podniku. V teoretické části autor charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikace v činnosti podniku a vyme-zuje úlohu propagace v komunikačním mixu a nástroje současných trendů propagace. V praktické části na základě charakteristiky činnosti firmy DeLonghi autor analyzuje její marketingovou strategii a komunikační mix. Autor provedl dotazníkové šetření o povědomí o firmě mezi zákazníky. Pomocí SWOT analýzy vyhodnotil výsledky, a na jejichž základě navrhl opatření a postupy pro zkvalitnění propagační činnosti firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22061
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27440


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedláčková_2012_bp.pdf 2.379Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2012_vp.pdf 49.81Kb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2012_op.zip 41.07Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet