Analýza propagace podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza propagace podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šefčík, Vladimír
dc.contributor.author Sedláčková, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-07T20:42:13Z
dc.date.available 2013-10-07T20:42:13Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22061
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace v daném podniku. V teoretické části autor charakterizuje místo a úlohu marketingové komunikace v činnosti podniku a vyme-zuje úlohu propagace v komunikačním mixu a nástroje současných trendů propagace. V praktické části na základě charakteristiky činnosti firmy DeLonghi autor analyzuje její marketingovou strategii a komunikační mix. Autor provedl dotazníkové šetření o povědomí o firmě mezi zákazníky. Pomocí SWOT analýzy vyhodnotil výsledky, a na jejichž základě navrhl opatření a postupy pro zkvalitnění propagační činnosti firmy. cs
dc.format 68 s. (82 022 znaků). cs
dc.format.extent 2494590 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject Marketing Communications Mix en
dc.subject Promotion en
dc.subject Analysis en
dc.title Analýza propagace podniku cs
dc.title.alternative Promotion Analysis in a Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášková, Eva
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis addresses the issues of promotion in given company. In the theoretical part, author describes the place and the role of marketing communication in activities of the company and defines the role of promotion in communication mix and current trends and tools of promotion. In the practical part, based on characteristics of the activities of the company DeLonghi author analyzes the marketing strategy and communication mix. Author did a questionnaire research about awareness of the company among customers. Using SWOT analysis, author evaluated the results and based on these results proposed measures and procedures to im-prove the promotional activities of the company. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27440
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
sedláčková_2012_bp.pdf 2.379Mb PDF View/Open
sedláčková_2012_vp.pdf 49.81Kb PDF View/Open
sedláčková_2012_op.zip 41.07Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account