Analýza marketingového prostředí podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí podniku
Autor: Krutovská, Alena
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce ,,Analýza marketingového prostředí podniku" je podnik In-vest Trade s.r.o., zabývající se auto-pneuservisem. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, marketingového prostředí a podrobněji se zabývá nástroji marketingového mixu. Praktická část analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy. Dále je zaměřena na analýzu marketingového mixu. K celkovému vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza. Cílem bakalářské práce je na základě provedených analýz, navrhnout podniku doporučení pro jeho další rozvoj a růst.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22131
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27283


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krutovská_2012_bp.pdf 20.16Mb PDF Zobrazit/otevřít
krutovská_2012_vp.pdf 87.81Kb PDF Zobrazit/otevřít
krutovská_2012_op.pdf 42.64Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet