Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace pro pohádkový muzikál na ledě Popelka
Autor: Klimešová, Dana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá specifickým kulturním žánrem, jakým je muzikál na ledě, a jeho vymezením vůči ostatním odvětvím českého showbyznysu. Na konkrétních příkladech pohádkového muzikálu na ledě Mrazík a romantického muzikálu na ledě Romeo a Julie ukazuje důležitost marketingových komunikací pro realizaci tohoto typu kulturní akce. Analytická část vychází z aplikace marketingového mixu na prostředí muzikálu na ledě a porovnání teoretických principů marketingové komunikace s nástroji použitými v konkrétních případech muzikálů na ledě. Na základě zhodnocení účinnosti jednotlivých komunikačních nástrojů a na základě výsledků průzkumu provedeného agenturou AMD jsou učiněna doporučení pro vytvoření komunikační strategie připravovaného pohádkového muzikálu na ledě Popelka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2217
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2036
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2767


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
klimešová_2006_dp.pdfZablokované 983.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
klimešová_2006_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
klimešová_2006_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet