Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh na zdokonalení marketingového plánu se zaměřením na komunikaci
Autor: Šmehlíková, Hana
Vedoucí: Héniková, Jana
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce bude především zdokonalení marketingového plánu firmy. Mezi hlavní úkoly patří analýza současné situace firmy a následný návrh nových marketingových aktivit v Kosmetickém salonu Lenka. V teoretické části budou zpracovány informace o marketingovém plánování, marketingu služeb a marketingovém mixu služeb. V praktické části bude představena firma a poté analyzován její nynější marketingový mix. Stěžejní část práce tvoří návrh nového marketingového plánu včetně analýzy zákazníků, SWOT analýzy, propagace a finančního rozpočtu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22227
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27989


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šmehlíková_2012_bp.pdf 2.107Mb PDF Zobrazit/otevřít
šmehlíková_2012_vp.pdf 363.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
šmehlíková_2012_op.pdf 760.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet