Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm
Autor: Ambrůzová, Jana
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o přípravě veletrhu Stavebnictví-Therm z pohledu organizátora. V teoretické části se práce zabývá zpracováním odborné literatury týkající se veletrhů a výstav, jejich příprav a marketingové komunikace. V praktické části se zaměřuje na výběr propagačních prostředků, které se pokouší o zvýšení povědomí a návštěvnosti veletrhu Stavebnictví-Therm. Jejich účinnost zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, na základě jehož dochází k následujícímu vyhodnocení a závěrům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22248
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27900


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ambrůzová_2012_bp.pdf 1.068Mb PDF Zobrazit/otevřít
ambrůzová_2012_vp.pdf 358.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
ambrůzová_2012_op.pdf 421.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet