Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Působení propagace na návštěvnost veletrhu Stavebnictví-Therm |
| Autor: |
Ambrůzová, Jana
|
| Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o přípravě veletrhu Stavebnictví-Therm z pohledu organizátora. V teoretické části se práce zabývá zpracováním odborné literatury týkající se veletrhů a výstav, jejich příprav a marketingové komunikace. V praktické části se zaměřuje na výběr propagačních prostředků, které se pokouší o zvýšení povědomí a návštěvnosti veletrhu Stavebnictví-Therm. Jejich účinnost zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, na základě jehož dochází k následujícímu vyhodnocení a závěrům. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/22248
|
|
Datum:
|
2012-03-16 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
27900
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet