Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu
Autor: Vágnerová, Martina
Vedoucí: Gregarová, Helga
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. Porovnání vztahu mezi cenou a kvalitou jako hlavního aspektu rozhodování zákazníků při jejich nakupování. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a jeho postupy, řízení vztahů se zákazníky a jejich kupním chováním. V rámci podpory prodeje se orientuje na analýzu spokojenosti zákazníků a možnosti segmentace. V praktické části je charakterizováno prostředí firmy, její zákazníci a tržní segmentace. Dále praktická část obsahuje dotazníkové šetření sledované problematiky. V závěru této práce jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření a navrhnuta doporučení. Tato doporučení by měla vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků a jejich opětovnému nákupu. Také ke zvýšení prodeje, zisku a udržení dobrého postavení na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22252
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 27996


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vágnerová_2012_bp.pdf 1.060Mb PDF Zobrazit/otevřít
vágnerová_2012_vp.pdf 312.3Kb PDF Zobrazit/otevřít
vágnerová_2012_op.pdf 443.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet