Návrh marketingové strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové strategie firmy

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové strategie firmy
Author: Králíček, Petr
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Hlavním cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové strategie. Vedlejšími cíli mé práce bylo navrhnout zlepšení marketingové strategie. Teoretická část charakterizuje marketingové řízení, výběr, realizaci a kontrolu marketingové strategie. Praktická část popisuje organizaci STAUFČÍK, s.r.o., analýzu současné a návrh nové marketingové strategie. Pro zpracování bakalářské práce byla vybrána společnost STAUČÍK, s.r.o., která se zabývá prodejem zahradní a zemědělské techniky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22509
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 27176


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
králíček_2012_bp.pdf 2.371Mb PDF View/Open
králíček_2012_vp.pdf 42.34Kb PDF View/Open
králíček_2012_op.pdf 115.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account