Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krenar, Petr
dc.contributor.author Ptáček, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-08T16:15:33Z
dc.date.available 2013-10-08T16:15:33Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22518
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o. bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány pojmy, které souvisí se strategickým řízením firmy s ohledem na podnikání malé a střední firmy. V praktické části práce bude popsána firma Karop s.r.o. Pro zmapování vnitřního a vnějšího prostředí firmy budou využity analýzy 7S, PEST, Porterova analýza konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz budou přijaty závěry pomocí SWOT analýzy. Pro zlepšení současné situace bude zvolena optimální strategie pro rozvoj firmy Karop s.r.o. s ohledem na návratnost daného konceptu. cs
dc.format 60 s. (53 568 znaků) cs
dc.format.extent 1777837 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strategické řízení cs
dc.subject podnik a podnikání cs
dc.subject strategické alternativy cs
dc.subject franchising cs
dc.subject Strategic management en
dc.subject enterprise and entrepreneurship en
dc.subject strategic alternatives en
dc.subject franchising en
dc.title Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of Business Developement Strategy for the Company Karop s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis: Analysis of business strategy development of the company Karop Ltd. will be divided into theoretical and practical part. In theoretical part there will be described concepts which are related to strategic management of companies regarding to small and medium companies. In practical part the Karop Company Ltd will be described. For the mapping of internal and external business environment 7S analysis, PEST analysis and Porter's competitive environment analysis will be used. Based on the analyzes conclusions SWOT analysis will be adopted To improve the current situation optimal strategy for the development of the company Karop Ltd will be stated. with regard to the return of the concept. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27974
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
ptáček_2012_bp.pdf 1.695Mb PDF View/Open
ptáček_2012_vp.pdf 699.9Kb PDF View/Open
ptáček_2012_op.pdf 679.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account