Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje
Autor: Doan, David
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Výstupem diplomové práce je vypracování komunikační strategie Katalogu firem Zlínského kraje. Cílem je nejprve identifikovat priority registrovaných firem v otázkách exportu a propagace Katalogu v zahraničí. Na základě výsledků dotazníkového výzkumu pak navrhnout rozšíření portfolia služeb poskytovaných pod záštitou Katalogu. Součástí projektové části je návrh efektivní strategie oslovení potenciálních uživatelů portálu v ČR i zahraničí, včetně způsobu měření její efektivity. Teoretická část pak popisuje jednotlivé prvky komunikační strategie, proces realizace marketingového výzkumu a konečně podnikatelské prostředí ve Zlínském kraji, včetně informací týkajících se inovačního potenciálu a ekonomické orientaci podniků působících v kraji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22528
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 26383


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
doan_2012_dp.pdf 3.208Mb PDF Zobrazit/otevřít
doan_2012_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
doan_2012_op.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet