Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB
Autor: Macháček, Petr
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice využívání elektronických nástrojů a nových médií, především sociálních sítí jako nástroje public relations a brand managementu organizací. V teoretické části se věnuje brand managementu a teorii public relations, ve které již zakomponovává nové poznatky z využívání sociálních médií. Praktická část práce analyzuje a představuje Studentskou Unii UTB o jejímž PR a brand managementu tato práce pojednává. Věnuje se také analýze stávající komunikace této organizace. V projektové části postupně přináší řešení problému zjištěných v předchozí analýze a představuje nový komunikační a vizuální manuál Studentské Unie UTB.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22530
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 26432


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
macháček_2012_dp.pdf 3.587Mb PDF Zobrazit/otevřít
macháček_2012_vp.pdf 208.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
macháček_2012_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet