Analýza konkurence společnosti Medel s.r.o. ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurence společnosti Medel s.r.o. ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Povalačová, Dagmar
dc.date.accessioned 2013-10-08T17:13:36Z
dc.date.available 2013-10-08T17:13:36Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22564
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci firmy Medel s.r.o. ve Zlínském kraji. V první části práce jsou sepsány teoretické poznatky o marketingovém prostředí, konkurenci a možností analýzy konkurence. V další části jsou zpracovány analýzy pro zjištění aktuálního postavení společnosti na konkurenčním trhu, jako je SWOT analýza, Porterův model 5 sil a samotné hodnocení nejvýznamnějších konkurentů. Na konci práce jsou uvedena závěrečná doporučení, která by měla zvýšit konkurenceschopnost společnosti a posílit aktuální postavení na trhu. cs
dc.format 73 s. cs
dc.format.extent 3163128 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject Konkurenční prostředí cs
dc.subject Průmyslový trh cs
dc.subject Odvětví trhu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porte-rův model 5 sil cs
dc.subject Competitive en
dc.subject Competitive environment en
dc.subject Industrial market en
dc.subject Market sector en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces model en
dc.title Analýza konkurence společnosti Medel s.r.o. ve Zlínském kraji cs
dc.title.alternative Analysis of Competition of the Company Medel ltd. in Zlín Region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated The main goal of my bachelor thesis is analyze the competition Medel company Ltd. In Zlín region. The first part deals with theoretical knowledge of the marketing environment, competitive and about possibilities of analysis of competition. In another part are (deals with) analysis of actually situation of company in the market, as a SWOT analysis, Porter's five forces model and the actual evaluation of the most important competitors. At the end of bachelor thesis are the final recommendations, which should increase the company's competitiveness and strengthen the current market position in the end. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24582
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
povalačová_2012_bp.pdf 3.016Mb PDF View/Open
povalačová_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
povalačová_2012_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account