Analýza marketingového prostředí podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí podniku
Autor: Krýdová, Jana
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny jednotlivé faktory marketingového prostředí, které na podnik působí jak v makroprostředí, tak v mikroprostředí. Dále jsou v teoretické části popsány metody, které lze při analýze marketingového prostředí využít. V praktické části je charakterizována firma H.R.G. spol. s r. o. poskytující služby v oblasti polygrafie a následně zpracované analýzy marketingového prostředí, popsány v teoretické části. V závěru praktické části jsou uvedeny možné návrhy na zdokonalení přístupu k marketingovému prostředí ve firmě H.R.G. spol. s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22650
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27179


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krýdová_2012_bp.pdf 5.005Mb PDF Zobrazit/otevřít
krýdová_2012_vp.pdf 42.00Kb PDF Zobrazit/otevřít
krýdová_2012_op.pdf 115.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet