Analýza spokojenosti zákazníků MIRAMARE, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků MIRAMARE, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků MIRAMARE, s.r.o.
Autor: Talašová, Zuzana
Vedoucí: Masařová, Klára
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků Sanatoria Miramare, s.r.o. Společnost poskytuje lázeňské služby ve třech ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zhodnocení spokojenosti návštěvníků hotelových komplexů Miramare, Vily Antoanety a Vily Valašky s následným návrhem na zvýšení spokojenosti klientů. Spokojenost byla měřena na základě vyhodnocení dotazníku. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá literárními poznatky týkajícími se marketingu služeb, SWOT analýzy a spokojenosti zákazníků. V praktické části je popsaná charakteristika hotelů Sanatoria Miramare, s.r.o., s nabídkou jejich služeb. Dále praktická část rozebírá jednotlivé typy dotazníků, které jsou rozděleny do dvou částí, zvlášť pro komplex Miramare a Vily Antoanetu a Valašku. Nakonec je uveden konečný návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků, a zhodnocení možnosti uskutečnění plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22705
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27992


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
talašová_2012_bp.pdf 9.930Mb PDF Zobrazit/otevřít
talašová_2012_vp.pdf 325.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
talašová_2012_op.pdf 416.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet