Internetový marketing firmy XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetový marketing firmy XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetový marketing firmy XY
Autor: Krkoška, Martin
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá podstatou Internetu a marketingu, jaké je postavení Internetu mezi ostatními médii, dále marketingovým komunikačním mixem na Internetu, kde jsou popisovány druhy, možnosti a systémy PPC reklamy. Také se zabývá, jak by měla správně vypadat webová stránka a e-shop firmy. Teoretická část se věnuje SEO, vyhledávajícím serverům a klíčovými slovy. Praktická část se zaměřuje na webovou stránku a elektronický obchod firmy XY. Jaká je návštěvnost, konverze stránky a její porovnávání s předešlými roky. Dále se zaměřuje na klíčová slova www stránky firmy XY, kde jsou analyzována klíčová slova, která firma používá.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22765
Datum: 2012-05-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 28224


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
krkoška_2012_bp.pdf 1.942Mb PDF Zobrazit/otevřít
krkoška_2012_vp.pdf 701.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
krkoška_2012_op.pdf 351.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet