Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vilímek, Tomáš
dc.contributor.author Jašková, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-09T02:41:37Z
dc.date.available 2013-10-09T02:41:37Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22852
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá maloobchodním mixem firmy Ordiczech. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá samotným pojmem retailing, dále maloobchodním mixem obecně, největší část je věnována marketingovým a komerčním komunikacím používaných v retailingu. Závěr teoretické části popisuje nejlepší způsoby podpory prodeje v maloobchodě. Praktická část je zaměřena již na konkrétní firmu Ordiczech, je zde analyzována struktura firmy, její aktivity a marketing. V závěru je navrhnuto řešení na zlepšení jejího maloobchodního mixu. cs
dc.format 58 s. (65 966 znaků) cs
dc.format.extent 1734733 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject retailing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové a komerční komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject merchandising cs
dc.subject retail en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing and commercial communications en
dc.subject advertising en
dc.subject propagation en
dc.subject merchandising en
dc.title Maloobchodní mix firmy Ordiczech a návrhy na jeho zlepšení cs
dc.title.alternative Retail Mix of Ordiczech and Proposals for its Inovations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated This work describing retail mix of Ordiczech company. It is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. Theoretical part describing term of retailing than it describing marketing mix and the biggest part is about marketing and commercial communication using in retail. Last part talking about the best ways of sales promotion in retail. Practical part is about Ordiczech company. There is company structure described, company's activities and company's marketing. Finally I suggest some recommendations for improvement of marketing mix. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28048
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jašková_2012_bp.pdf 1.654Mb PDF Zobrazit/otevřít
jašková_2012_vp.pdf 653.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
jašková_2012_op.pdf 389.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet