Analýza marketingového mixu vybrané zakázky společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybrané zakázky společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu vybrané zakázky společnosti XY
Autor: Juřičková, Lucie
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingového mixu v konkrétním podniku. První část se věnuje teoretickým poznatkům týkajícím se marketingového mixu, e-marketingu a zpracováváním zakázek. Druhá část je věnována analýze marketingového mixu určité zakázky podniku. Na závěr jsem doporučila změny v marketingovém mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22883
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 24586


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juřičková_2012_bp.pdf 1.986Mb PDF Zobrazit/otevřít
juřičková_2012_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juřičková_2012_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet