Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v mikroregionu Kroměřížska
Author: Grussová, Anna
Advisor: Schneider, Jaromír
Abstract: Cílem této diplomové práce je představit mikroregion Kroměřížska jako území s mimořádným potenciálem v turistické oblasti, jenž dosud není dostatečně využíván, a vytvoření strategie pro rozvoj jeho pozice jako atraktivní turistické destinace. První část je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu cestovního ruchu, z čehož vychází následující analytická část. Tato je zaměřena zejména na podrobné zmapování celého území. Jsou zde popsány historické, kulturní, přírodní a turistické podmínky v regionu. Je zde také řešena současná nabídka služeb a infrastruktury, celkové shrnutí je pak provedeno formou SWOT analýzy. Z předchozích dvou částí vznikl námět na řešení aktuálních problémů rozvoje daného území a vytvoření strategie pro odstranění nedostatků a vytváření infrastruktury cestovního ruchu, která zvýší turistickou návštěvnost a zároveň pomůže k vyšší zaměstnanosti obyvatel na vymezeném území.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2289
Date: 2006-05-12
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 3849


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
grussová_2006_dp.pdfBlocked 2.424Mb PDF
grussová_2006_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
grussová_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account