Nové trendy v marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nové trendy v marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Nové trendy v marketingu
Author: Blaha, Petr
Advisor: Taraba, Pavel
Abstract: Cílem bakalářské práce je zanalyzovat současnou situaci na trhu ve vybrané firmě v oblasti nových trendů v marketingu. Na základě analýzy navrhnout aplikaci nových trendů marketingu ve firmě Vašeauta s.r.o., které povedou ke zvýšení atraktivity firmy z marketingového hlediska. Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojem marketing a současně seznamuje se základními pojmy marketingu. Hlavní podstata teoretické části je věnována charakteristice nových marketingových trendů. Následuje praktická část, která analyzuje současný stav v oblasti nových trendů v marketingu pomocí SWOT analýzy a marketingového průzkumu. Marketingový průzkum byl proveden na základě dotazníkového šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22900
Date: 2011-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: B 27143


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
blaha_2012_bp.pdf 4.565Mb PDF View/Open
blaha_2012_vp.pdf 47.74Kb PDF View/Open
blaha_2012_op.pdf 92.29Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account