Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Autor: Kováč, Michal
Vedoucí: Volek, René
Abstrakt: Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů, metod a technik. Je zde také popsána tvorba dotazníku. Praktická část se věnuje cílu bakalářské práce, op-timalizovat výrobní sortiment firmy RV Fashion Style s.r.o. K tomu byla využita marketingová metoda pozorování a z vyhodnocení výsledků byly vyvozeny výsledky a doporučení pro firmu, které by ji měli pomoci k lepší efektivnosti výroby a větší konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22924
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27386


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kováč_2012_bp.pdf 2.035Mb PDF Zobrazit/otevřít
kováč_2012_vp.pdf 45.25Kb PDF Zobrazit/otevřít
kováč_2012_op.pdf 94.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet