Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy
Autor: Theimerová, Kristýna
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu produktů v konkrétní společnosti Dacom Pharma, s.r.o., na jejímž základě je vyhodnocena současná situace společnosti a vytvořeny návrhy na zlepšení a zvýšení poptávky po produktech. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou nástrojů marketingového mixu a poptávky. Tato část práce vychází z poznatků získaných v literatuře vztahující se k tématu bakalářské práce. V praktické části práce je představena společnost Dacom Pharma, s.r.o., dále je provedena analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, její vyhodnocení a návrhy zlepšení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22925
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27584


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
theimerová_2012_bp.pdf 11.10Mb PDF Zobrazit/otevřít
theimerová_2012_vp.pdf 42.16Kb PDF Zobrazit/otevřít
theimerová_2012_op.pdf 116.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet