Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Theimerová, Kristýna
dc.date.accessioned 2013-10-09T04:28:57Z
dc.date.available 2013-10-09T04:28:57Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22925
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu produktů v konkrétní společnosti Dacom Pharma, s.r.o., na jejímž základě je vyhodnocena současná situace společnosti a vytvořeny návrhy na zlepšení a zvýšení poptávky po produktech. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou nástrojů marketingového mixu a poptávky. Tato část práce vychází z poznatků získaných v literatuře vztahující se k tématu bakalářské práce. V praktické části práce je představena společnost Dacom Pharma, s.r.o., dále je provedena analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, její vyhodnocení a návrhy zlepšení. cs
dc.format 81 s. (86 068 znaků) cs
dc.format.extent 11648436 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject poptávka cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject demand en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.title Možnosti využití marketingového mixu na zvýšení poptávky po produktech firmy cs
dc.title.alternative Possibilities of Using Marketing Mix to Increase the Demand for Products of the Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bilíková, Jana
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the analysis of marketing mix of products in the particular company Dacom Pharma, Ltd. On the basis of the analysis the current situation of the company is evaluated and the suggestions for improvement and increased demand for products are generated. The theoretical part deals with the characteristics of the instruments of marketing mix and demand. This part is based on the knowledge obtained from the literature related to the topic of the thesis. In the practical part the company Dacom Pharma, Ltd. is introduced, the analysis of different instruments of marketing mix in a company, its evaluation and suggestions for improvement are carried out. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27584
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11


Files in this item

Files Size Format View
theimerová_2012_bp.pdf 11.10Mb PDF View/Open
theimerová_2012_vp.pdf 42.16Kb PDF View/Open
theimerová_2012_op.pdf 116.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account