Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz
Autor: Kubica, Ondřej
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e-shopu. Ve třetí části jsou navrhnuta různá doporučení, která by měla vést ke zvýšení spokojenosti a věrnosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22957
Datum: 2012-06-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21899


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubica_2012_dp.pdf 1.689Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubica_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubica_2012_op.pdf 1.791Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet