Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě
Autor: Vrbová, Renata
Vedoucí: Jurečková, Dana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti marketingového výzkumu a komunikačního mixu. V praktické části je popsána charakteristika společnosti SERVIS CLIMAX a.s., její struktura, komunikační mix a výrobky. Dále je zde zpracována analýza současného stavu spokojenosti zákazníků, souhrn výsledků dotazníkového šetření a porovnání stavu s hypotézami. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/22989
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 28001


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vrbová_2012_bp.pdf 1.842Mb PDF Zobrazit/otevřít
vrbová_2012_vp.pdf 373.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
vrbová_2012_op.pdf 435.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet