Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurečková, Dana
dc.contributor.author Vrbová, Renata
dc.date.accessioned 2013-10-09T06:13:41Z
dc.date.available 2013-10-09T06:13:41Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/22989
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka, jako významnou součástí komunikačního mixu ve společnosti SERVIS CLIMAX a.s. Společnost vyrábí žaluzie, rolety, markýzy a sítě proti hmyzu. Cílem práce je vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, které tato společnost poskytuje. Šetření probíhalo pomocí vytvořeného dotazníku. V teoretické části jsou zpracovány literární poznatky z oblasti marketingového výzkumu a komunikačního mixu. V praktické části je popsána charakteristika společnosti SERVIS CLIMAX a.s., její struktura, komunikační mix a výrobky. Dále je zde zpracována analýza současného stavu spokojenosti zákazníků, souhrn výsledků dotazníkového šetření a porovnání stavu s hypotézami. Na závěr jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti. cs
dc.format 62 s. ( 72 859 znaků) 4 s. cs
dc.format.extent 1931711 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Marketing research en
dc.subject communication mix en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Měření spokojenosti zákazníka jako významná součást komunikačního mixu ve firmě cs
dc.title.alternative Measurement of Customer Satisfaction as an Important Part of Communication Mix in a Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the measurement of customer satisfaction as an important part of the communication mix in the company SERVIS CLIMAX a.s. Company produces blinds, shutters, awnings and insect screens. This work aims to assess customer satisfaction with products and services which are offered by the company. The survey was in progress by creating a questionnaire. The theoretical part presents the literary knowledge of marketing research and communication mix. The practical part describes the characteristics of the company SERVIS CLIMAX a.s., as its structure, communication mix and products. There are also processes by analysis of the present state of customers' satisfaction, a summary of results of the questionnaire and comparisons with the status hypotheses. In conclusion, there are proposals and recommendations to increase customers' satisfaction of the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 28001
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
vrbová_2012_bp.pdf 1.842Mb PDF View/Open
vrbová_2012_vp.pdf 373.9Kb PDF View/Open
vrbová_2012_op.pdf 435.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account