Analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci
Autor: Lekešová, Martina
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci Lázně Luhačovice, a.s., která je největší společností podnikající v oboru lázeňství ve městě Luhačovice. Teoretická část vymezuje základní pojmy a východiska v oblasti marketingových aktivit. Praktická část zahrnuje metody potřebné pro analýzu současného stavu společnosti, SWOT analýzu, podrobnou analýzu marketingového mixu společnosti, analýzu marketingové komunikace. Na základě provedených analýz jsou vypracovány návrhy opatření, které by firma měla realizovat, aby získala nové klienty a zvýšila objem tržeb a tím podíl na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23105
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 27049


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lekešová_2012_bp.pdf 1.054Mb PDF Zobrazit/otevřít
lekešová_2012_vp.pdf 42.82Kb PDF Zobrazit/otevřít
lekešová_2012_op.pdf 97.28Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet