Analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Taraba, Pavel
dc.contributor.author Lekešová, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-09T10:52:09Z
dc.date.available 2013-10-09T10:52:09Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23105
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci Lázně Luhačovice, a.s., která je největší společností podnikající v oboru lázeňství ve městě Luhačovice. Teoretická část vymezuje základní pojmy a východiska v oblasti marketingových aktivit. Praktická část zahrnuje metody potřebné pro analýzu současného stavu společnosti, SWOT analýzu, podrobnou analýzu marketingového mixu společnosti, analýzu marketingové komunikace. Na základě provedených analýz jsou vypracovány návrhy opatření, které by firma měla realizovat, aby získala nové klienty a zvýšila objem tržeb a tím podíl na trhu. cs
dc.format 73 s. (15 854), přílohy 6 s. cs
dc.format.extent 1105665 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject služba cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject service en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci cs
dc.title.alternative Analysis of Marketing Activities in the Spa Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The focus of my thesis is the analysis of the marketing activities in the spa organization Lázně Luhačovice, a.s., which is the largest company in the spa industry in the town of Luhačovice. The theoretical part defines basic concepts and issues in the field of marketing activities. The practical part includes methods needed for analysis of the current state of the company, SWOT analysis, detail analysis of the company's marketing mix, marketing communication analysis. Based on the performed analysis, there are proposals drafted which the company should implement in order to gain new clients and increase its sales volume and thus their market share. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27049
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
lekešová_2012_bp.pdf 1.054Mb PDF View/Open
lekešová_2012_vp.pdf 42.82Kb PDF View/Open
lekešová_2012_op.pdf 97.28Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account