Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje.
Autor: Urbanová, Lucie
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé - praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací konkurentů. Ze získaných výsledků je navržen projekt komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh s následným zhodnocením předností a slabin projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2313
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3745


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
urbanová_2006_dp.pdfZablokované 1.852Mb PDF Zobrazit/otevřít
urbanová_2006_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
urbanová_2006_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet