Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje.
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Urbanová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:52:42Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2313
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé - praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací konkurentů. Ze získaných výsledků je navržen projekt komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh s následným zhodnocením předností a slabin projektu. |
cs |
dc.format |
85 s., 14 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1942357 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2036 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
nový výrobek
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
new product
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nového výrobku firmy FAMILY DAVO na trh Zlínského kraje. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of implementation new product of FAMILY DAVO company on the market of Zlin region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with problems of creation process of product and its implementation on the market by communications media. In the first part, there are theoretical data concerning stages of creation of new product and its commercialization by communications media. In the second, practical part of master thesis, implementing process of new product on the market is analyzed, marketing research is realized and competitors are identified. The results will be applicable to the project of communication strategy of implementing process of new product on the market with valuation of preferences and weakness of this project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3745
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam