Společenská odpovědnost a její vliv na image firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost a její vliv na image firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost a její vliv na image firmy
Autor: Tomanová, Jana
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Vlivem velmi silného konkurenčního prostředí na trhu, rychlosti zavádění nových výrobků a služeb, neustálých inovací a snadné dostupnosti informací způsobující vysokou edukovanost a náročnost zákazníka, firmy působící na současném trhu v poslední době pociťují stále silnější potřebu odlišit se od konkurence. Z tohoto důvodu začínají společnosti stále častěji pracovat s pojmem ?firemní image? a budování soustavné posilování pozitivní image postupně zabudovávají do svých komunikačních plánů a firemních strategií Jednou z možností, jak bojovat s konkurencí, může být orientace firmy na aktivity společenské odpovědnosti. Jak tato diplomová práce v závěru dokazuje, tento přístup přináší společnosti velké množství výhod na mnoha úrovních řízení firmy a jednoznačně funguje jako efektivní nástroj budování a posilování pozitivní firemní image. První část práce obsahuje detailní rešerši relevantní odborné literatury, vymezení pojmů společenská odpovědnost firem, firemní komunikace, identita, kultura a firemní image, a také teoretické podklady k realizovanému marketingovému výzkumu. Druhá část práce sestává ze tří provedených analýz, jejichž výstupy vedou k pochopení podstaty úspěšného modelu firemních CSR aktivit a možností jeho využití v praxi. Následná analýza dostupných výsledků šetření agentury Ipsos Public Affairs zase odpovídá na otázku, jakým způsobem vnímají zákazníci aktivity společenské odpovědnosti firem a jak to ovlivňuje jejich zákaznické chování. Ve třetí části práce je definován detailní manuál pro zavádění modelu CSR aktivit ve firmě a využití těchto aktivit pro komunikaci ke všem firemním stakeholderům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23173
Datum: 2011-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 26296


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomanová_2012_dp.pdf 2.203Mb PDF Zobrazit/otevřít
tomanová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomanová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet