Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o.
Autor: Navrátilová, Blanka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Moje diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací realitní kanceláře REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. Marketingová komunikace je jedním z nejviditelnějších a nejdiskutovanějších nástrojů marketingového mixu s rostoucím dopadem na společnost i podnikání. Práce poskytuje potřebný teoretický rámec, který vychází z odborné marketingové literatury, hodnotí stávající komunikaci firmy v podmínkách současného realitního trhu a obsahuje analýzu, která je východiskem pro návrh plánu marketingové komunikace. Hlavním cílem práce a problémem k řešení byla změna přístupu k plánování marketingových komunikací v dané firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2318
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3938


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navrátilová_2006_dp.pdfZablokované 2.794Mb PDF
navrátilová_2006_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
navrátilová_2006_op.doc 41.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet