Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře
Autor: Talašová, Jitka
Vedoucí: Létalová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá jednotlivými specifiky klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře. Kvalita briefu rozhoduje ve velké míře o úspěšnosti komunikační kampaně a zároveň také o vzájemné komunikaci mezi klientem a agenturou. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu řešené problematiky vypracovat návrh ideální podoby klientského a agenturního briefu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2322
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2741


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
talašová_2006_dp.pdfZablokované 1011.Kb PDF
talašová_2006_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
talašová_2006_op.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet