Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavádění marketingové komunikace ve společnosti MP klasik, s.r.o.
Autor: Raška, Stanislav
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace společ-nosti MP klasik s.r.o. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace a podrobněji popisuje nástroje komunikačního mixu. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti, sou-časném stavu komunikačních nástrojů a společnost je podrobena situačním analýzám jako Porterův model, SWOT a PEST analýzy. Závěrečná část práce se zabývá realizací projektu marketingové komunikace. V celé projektové části se provádí časová, nákladová a riziková analýza a jejím cílem je vylepšení marketingové komunikace společnosti a získání nových zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23237
Datum: 2012-06-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 23973


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
raška_2012_dp.pdf 2.885Mb PDF Zobrazit/otevřít
raška_2012_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
raška_2012_op.pdf 428.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet