Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh
Autor: Hradil, Jiří
Vedoucí: Saidlová, Iveta
Abstrakt: Bakalářská práce bude pojednávat o tématice projektu zavedení nového výrobku na lokální trh. Práce bude zpracovávat prototyp nové ochranné sítě proti okusu malých stromků, jež bude určena pro lokální trh. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z částí teoretické a praktické. První, teoretická část bude zahrnovat poznatky a informace z marketingové oblasti, druhá, část praktická bude převádět tyto poznatky do praxe, na konkrétní výrobek. Praktická část bude pojednávat o charakteristice nově vytvářeného výrobku a jeho budoucí nabídce na lokální trh v dané oblasti. Dalšími kroky této části bude provedení situační analýzy a analýzy SWOT u daného výrobku. Závěr této práce bude doporučovat, zdali bude vhodné investovat do zavedení tohoto výrobku na daný trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23254
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 27918


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hradil_2012_bp.pdf 957.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
hradil_2012_vp.pdf 375.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
hradil_2012_op.pdf 426.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet