CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Autor: Cigoš, Vlastimil
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá celkovým seznámením se systémem CRM (Customer Relationship management) pro řízení vztahů se zákazníky jako hlavním nástrojem pro koordinaci obousměrné komunikace a optimalizaci využití získaných informací. Cílem je celkové shrnutí teoretických podkladů a posouzení využití systému v praxi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje všeobecnému posouzení systému, rozboru informací k danému tématu z literatury, dostupných zdrojů a jeho možností pro následné využití. Praktická část je zaměřena na popis a využití systému ve společnosti, analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a jeho celkový průběh. Jedním z prioritních bodů bude dotazník ke spokojenosti zákazníka se službami, který bude jedním z hlavních pilířů pro vypracován konkrétního návrhu na zlepšení aplikace CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23315
Datum: 2011-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 27031


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cigoš_2012_bp.pdf 2.341Mb PDF Zobrazit/otevřít
cigoš_2012_vp.pdf 87.07Kb PDF Zobrazit/otevřít
cigoš_2012_op.pdf 162.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet