Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY a.s.
Autor: Strnadová, Simona
Vedoucí: Cipovová, Eva
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce je analýza prodeje bankovních produktů v telefonním centru společnosti XY. Zahrnuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definováním základních pojmů potřebných k pochopení dané problematiky. Rozebírá náklady, jejich členění a kalkulační metody vhodné pro hodnocení prodeje. Poznatky z teoretické části slouží jako podklad pro část praktickou. Ta je zaměřena na představení společnosti, její SWOT analýzu, analýzu nákladů z hlediska jejich členění a kalkulaci nákladů. Na základě zjištěných skutečností je pak v závěru stanoveno, které produkty jsou pro firmu ztrátové a které ziskové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23327
Datum: 2012-04-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav financí a účetnictví
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 24414


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
strnadová_2012_bp.pdf 2.370Mb PDF Zobrazit/otevřít
strnadová_2012_vp.pdf 40.98Kb PDF Zobrazit/otevřít
strnadová_2012_op.doc 75Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet