Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.
Autor: Medková, Silvie
Vedoucí: Ředinová, Růžena
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je nejprve představena společnost Aircraft Industries, a.s., dále je zde popsána analýza současného stavu marketingového mixu společnosti a analýza SWOT. Na závěr jsou uvedeny jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23337
Datum: 2012-03-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 27949


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
medková_2012_bp.pdf 2.124Mb PDF Zobrazit/otevřít
medková_2012_vp.pdf 324.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
medková_2012_op.pdf 414.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet