Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ředinová, Růžena
dc.contributor.author Medková, Silvie
dc.date.accessioned 2013-10-09T16:56:47Z
dc.date.available 2013-10-09T16:56:47Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/23337
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je na základě odborné literatury zpracována problematika týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je nejprve představena společnost Aircraft Industries, a.s., dále je zde popsána analýza současného stavu marketingového mixu společnosti a analýza SWOT. Na závěr jsou uvedeny jednotlivé návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 2227342 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject propagace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject distribution en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu společnosti Aircraft Industries, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of the Marketing Mix of AIRCRAFT INDUSTRIES, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing mix of Aircraft Industries, Inc. The work is devided into a theoretical and a practical part. The theoretical part analyzes the problem of marketing, marketing mix and its individual components on the basis of literature. In the practical part there is first introduced Aircraft Industries, Inc., next decribed an analysis of current state of marketing mix and SWOT analysis. Finally there are individual proposals and recommendations for improvement of marketing mix Aircraft Industries, Inc. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27949
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
medková_2012_bp.pdf 2.124Mb PDF View/Open
medková_2012_vp.pdf 324.5Kb PDF View/Open
medková_2012_op.pdf 414.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account