Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu služeb společnosti GEOSTAV s.r.o.
Autor: Tomečková, Jana
Vedoucí: Plšek, Roman
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se zabývám komunikačním mixem služeb společnosti GEOSTAV s.r.o. Cílem bylo zhodnocení aktuálního stavu marketingových aktivit společnosti, výsledky dané analýzy použít jako východisko při rozboru vybraných propagačních prostředků třech přímých konkurentů v oblasti zakládání staveb a porovnat je s marketingovou tvorbou společnosti GEOSTAV s.r.o. Následně byla doporučena konkrétní opatření, směřující ke zdokonalení efektivity a k optimalizování stavu marketingových aktivit firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2336
Datum: 2005-12-09
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2493


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomečková_2006_bp.pdfZablokované 647.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
tomečková_2006_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomečková_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet