Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o.
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Felkel, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T06:06:26Z |
|
dc.date.available |
2013-05-13T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2344
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou projektu. |
cs |
dc.format |
96 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2763669 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt komuniační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy project aimed at selected target groups of MORA MORAVIA, s.r.o. customers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ogoun, Luděk |
|
dc.date.accepted |
2006-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the communication strategy of MORA MORAVIA company, which aims at selected customer segments. For the characteristics and formulation of the purchasing preferences of these segments are used the results of the comprehensive marketing research, which was carried out by an external marketing agency. The communication strategy project is divided according to customer segments it refers to. The conclusion of the thesis contains a cost and a hazard operation study. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3839
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam