Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh
Autor: Trnka, Marcel
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Touto prací bych chtěl popsat základní proces zavedení nové značky kávy na český trh. Záměrem je popsat způsob, jak malá značka, přistupuje k rozšíření svých obchodních akti-vit. Vzhledem k náročnosti takového zavedení, neboli proniknutí, jedná se o poměrně dlouhý projekt, který v sobě reflektuje potenciál našeho trhu, jeho specifika a především ekonomickou situaci současnosti. Značka a projekt, který těží ze světové globalizace, kdy může vstoupit na nový trh, ale stojí jako velmi malý subjekt proti nadnárodním globálním korporacím, jež diktují podmínky trhu a vstupují na nové trhy velmi rychle a s mohutnými investicemi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23502
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 32479


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trnka_2013_dp.pdf 13.64Mb PDF Zobrazit/otevřít
trnka_2013_vp.pdf 54.39Kb PDF Zobrazit/otevřít
trnka_2013_op.pdf 57.06Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet