Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále
Autor: Sklenková, Lucie
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na vizuální merchandising, konkrétně na umístění zboží do vertikálních prodejních bloků na standardních prodejních pozicích tj. regále, a jeho vliv na prodeje vybraných produktů. Práce sleduje chování nakupujících v místě prodeje a nástroje merchandisingu a jak je možné ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka. V praktické části sleduje prodeje ve vybraném obchodním řetězci a porovnává prodeje vybraných produktů před a po implementací vertikálních bloků na regálech. Zjišťuje, že vystavení zboží umístěné do vertikálních prodejních bloků může pozitivně ovlivnit výši prodejů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23520
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 32519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sklenková_2013_dp.pdf 1.937Mb PDF Zobrazit/otevřít
sklenková_2013_vp.pdf 53.86Kb PDF Zobrazit/otevřít
sklenková_2013_op.pdf 54.19Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet