Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití event marketingu ve městě Ústí nad Orlicí
Autor: Adamová, Nela
Vedoucí: Kubíčková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá využitím event marketingu ve městech a obcích. V první části se zaměřuje na teoretické poznatky o marketingové komunikaci a následně do ní začlením pohledy na event marketing, na jeho cíle, zásady, definice, strategie a dělení. Praktická část analyzuje event marketingové aktivity města Ústí nad Orlicí. Následně využívá analýzy vnitřního a vnějšího prostředí města na zjištění klíčových faktorů pro realizaci nových eventů. Na základě analýz a dotazníkového šetření realizuji netradiční událost ve městě Ústí nad Orlicí. Závěrečná část obsahuje návrhy postupů při plánování, realizaci a vyhodnocení event marketingových aktivit ve městech a obcích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/23528
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29544


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adamová_2013_dp.pdf 4.096Mb PDF Zobrazit/otevřít
adamová_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
adamová_2013_op.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet